Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα#
#1
Απορίες για αυτό το μάθημα εδώ!

link στο μάθημα εδώ.
Reply
#2
Γεια σου Κίμωνα,μόλις παρακολούθησα το βίντεο!

Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!

Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!
Reply
#3
Επίσης παρατηρώ ότι οι ψηλές από την ψιλή ντο και πέρα μου βγαίνουν πιο σίγουρες εαν το επιστόμιο είναι λίγο πιο μέσα στο στόμα.Πως μπορεί να συσχετιστεί αυτό με το κατέβασμα του σαγονιού στο καλαμάκι?
Reply
#4
Greg Wrote:Γεια σου Κίμωνα,μόλις παρακολούθησα το βίντεο!

Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!

Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!

Είναι κοντινή η λήψη κι έτσι μας βοηθάει να δούμε κάποια χαρκτηριστικά της μάσκας του παίχτη,στην προκειμένη περίπτωση του Αρκαδόπουλου!Κίμωνα,όταν ανεβαίνει στα hypertones (2:15) έχω την εντύπωση ότι τεντώνει ακόμη περισσότερο το κάτω χείλος!Ισχύει?
Reply
#5
Γρηγόρη αυτοί που δείχνω είναι οι πιο ευκολοι δαχτυλισμοί για να παίξεις τις νότες στη σειρά...
Οι εναλλακτικοί θέλουν πολύ έλεγχο στο χείλος.

Αυτό που λες με το επιστόμιο πιο μέσα στο στόμα είναι νομίζω το ίδιο που λέω με το να κατεβάζεις το χείλος κάτω. Είνια πιο ευκολο να κατεβασεις μονο τα κατω χείλος καθώς παίζεις παρά να κουνήσεις όλο το κλαρίνο.!

To κάτω χείλος προς το χαλαρό με πίεση.
Reply
#6
Greg Wrote:Είναι κοντινή η λήψη κι έτσι μας βοηθάει να δούμε κάποια χαρκτηριστικά της μάσκας του παίχτη,στην προκειμένη περίπτωση του Αρκαδόπουλου!Κίμωνα,όταν ανεβαίνει στα hypertones (2:15) έχω την εντύπωση ότι τεντώνει ακόμη περισσότερο το κάτω χείλος!Ισχύει?

Γρηγόρη,

Αν παρατηρήσεις το κάτω χείλος το χει γυρισμένο προς τα έξω... Και όντως φάνηκε σαν να το "μάγκωσε επάνω" αλλά κάτω δεν έχει σφίξει το χείλος. Το έχει γυρισμένο και έχει πολύ "μαξιλάρι"το οποίο το πιέζει μεν αλλά δεν μπορεί να το σφίξει όπως όταν λέμε για παράδειγμα "ο".
Reply
#7
Ωραία οπότε συνοψίζοντας όταν θέλουμε να ανεβούμε μετά τη ψιλή ντο πρέπει:

-Να κατεβάσουμε ακόμη περισσότερο το σημείο πίεσης του κάτω χείλους κατεβάζοντας κι άλλο το σαγόνι μας

-η μάσκα μας παραμένει η ίδια,χαλαρώνουμε λίγο το κάτω χείλος αλλά η πίεση στο καλαμάκι παραμένει η ίδια

-Φυσάμε γρήγορα,όχι δυνατά,με καλή υποστήριξη αέρα

Αναμένω να συμπληρώσεις Κίμωνα!
Reply
#8
Αυτές είναι οι γενικές οδηγίες!! Για φύσα και δες πως σου βγαίνουν!
Reply
#9
Ακολουθώντας τα παραπάνω έφτασα μέχρι και τη Μι ύφεση!Ξεκίνησα από τη ρε (μέσηWink ανεβαίνοντας χρωματικά!Πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η καλή υποστήριξη του αέρα όπως παρατηρώ και το όργανο καλό είναι να βρίσκεται σχετικά κάθετα γιατί βοηθά έτσι περισσότερο να κατεβάζουμε το σαγόνι μας πιο εύκολα!Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και κάποιο βίντεο κάποια στιγμή.

Υ.Γ Καλάμι hot and swing 1,5
Reply
#10
Καλησπέρα!

Μία απόπειρα από ΡΕ (μέσηςWink σε ψιλή ΡΕ ανεβαίνοντας χρωματικά.Αρχίζω και βγάζω άκρη σιγά σιγά απλώς Κίμωνα το θέμα μου είναι ότι δυσκολεύομαι να περάσω από ΝΤΟ φυσικό σε Ρε φυσικό.Και όταν λέω δυσκολεύομαι δεν εννοώ τα δάχτυλα αλλά στο ότι το όργανο ''βήχει'' όταν φτάνω στη Ρε.Ενώ,όπως στο βίντεο,όταν περνάω χρωματικά μου βγαίνει συνήθως!Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό?
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Ιτιά (χειρισμός Ντο) skaros 0 3,548 September 25th, 2017, 03:52
Last Post: skaros
  VK-007- Kavodoritiko tseligas 5 9,473 March 5th, 2013, 16:53
Last Post: Vlaxopoula
  VS-007 • Na ha neratzi - (Sib) tseligas 0 4,068 October 11th, 2012, 18:54
Last Post: tseligas
  VE-007 • 4 notes forward and 3 notes back going down, slur - (Sib) tseligas 0 3,617 October 10th, 2012, 22:07
Last Post: tseligas

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)