August 30th, 2013, 20:22
Pages: 1 2
August 31st, 2013, 07:03
Γεια σου Κίμωνα,μόλις παρακολούθησα το βίντεο!
Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!
Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!
Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!
Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!
August 31st, 2013, 08:34
Επίσης παρατηρώ ότι οι ψηλές από την ψιλή ντο και πέρα μου βγαίνουν πιο σίγουρες εαν το επιστόμιο είναι λίγο πιο μέσα στο στόμα.Πως μπορεί να συσχετιστεί αυτό με το κατέβασμα του σαγονιού στο καλαμάκι?
August 31st, 2013, 10:30
Greg Wrote:Γεια σου Κίμωνα,μόλις παρακολούθησα το βίντεο!
Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!
Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!
Είναι κοντινή η λήψη κι έτσι μας βοηθάει να δούμε κάποια χαρκτηριστικά της μάσκας του παίχτη,στην προκειμένη περίπτωση του Αρκαδόπουλου!Κίμωνα,όταν ανεβαίνει στα hypertones (2:15) έχω την εντύπωση ότι τεντώνει ακόμη περισσότερο το κάτω χείλος!Ισχύει?
August 31st, 2013, 11:01
Γρηγόρη αυτοί που δείχνω είναι οι πιο ευκολοι δαχτυλισμοί για να παίξεις τις νότες στη σειρά...
Οι εναλλακτικοί θέλουν πολύ έλεγχο στο χείλος.
Αυτό που λες με το επιστόμιο πιο μέσα στο στόμα είναι νομίζω το ίδιο που λέω με το να κατεβάζεις το χείλος κάτω. Είνια πιο ευκολο να κατεβασεις μονο τα κατω χείλος καθώς παίζεις παρά να κουνήσεις όλο το κλαρίνο.!
To κάτω χείλος προς το χαλαρό με πίεση.
Οι εναλλακτικοί θέλουν πολύ έλεγχο στο χείλος.
Αυτό που λες με το επιστόμιο πιο μέσα στο στόμα είναι νομίζω το ίδιο που λέω με το να κατεβάζεις το χείλος κάτω. Είνια πιο ευκολο να κατεβασεις μονο τα κατω χείλος καθώς παίζεις παρά να κουνήσεις όλο το κλαρίνο.!
To κάτω χείλος προς το χαλαρό με πίεση.
August 31st, 2013, 11:07
Greg Wrote:Είναι κοντινή η λήψη κι έτσι μας βοηθάει να δούμε κάποια χαρκτηριστικά της μάσκας του παίχτη,στην προκειμένη περίπτωση του Αρκαδόπουλου!Κίμωνα,όταν ανεβαίνει στα hypertones (2:15) έχω την εντύπωση ότι τεντώνει ακόμη περισσότερο το κάτω χείλος!Ισχύει?
Γρηγόρη,
Αν παρατηρήσεις το κάτω χείλος το χει γυρισμένο προς τα έξω... Και όντως φάνηκε σαν να το "μάγκωσε επάνω" αλλά κάτω δεν έχει σφίξει το χείλος. Το έχει γυρισμένο και έχει πολύ "μαξιλάρι"το οποίο το πιέζει μεν αλλά δεν μπορεί να το σφίξει όπως όταν λέμε για παράδειγμα "ο".
August 31st, 2013, 11:23
Ωραία οπότε συνοψίζοντας όταν θέλουμε να ανεβούμε μετά τη ψιλή ντο πρέπει:
-Να κατεβάσουμε ακόμη περισσότερο το σημείο πίεσης του κάτω χείλους κατεβάζοντας κι άλλο το σαγόνι μας
-η μάσκα μας παραμένει η ίδια,χαλαρώνουμε λίγο το κάτω χείλος αλλά η πίεση στο καλαμάκι παραμένει η ίδια
-Φυσάμε γρήγορα,όχι δυνατά,με καλή υποστήριξη αέρα
Αναμένω να συμπληρώσεις Κίμωνα!
-Να κατεβάσουμε ακόμη περισσότερο το σημείο πίεσης του κάτω χείλους κατεβάζοντας κι άλλο το σαγόνι μας
-η μάσκα μας παραμένει η ίδια,χαλαρώνουμε λίγο το κάτω χείλος αλλά η πίεση στο καλαμάκι παραμένει η ίδια
-Φυσάμε γρήγορα,όχι δυνατά,με καλή υποστήριξη αέρα
Αναμένω να συμπληρώσεις Κίμωνα!
August 31st, 2013, 13:44
Αυτές είναι οι γενικές οδηγίες!! Για φύσα και δες πως σου βγαίνουν!
September 1st, 2013, 06:24
Ακολουθώντας τα παραπάνω έφτασα μέχρι και τη Μι ύφεση!Ξεκίνησα από τη ρε (μέση ανεβαίνοντας χρωματικά!Πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η καλή υποστήριξη του αέρα όπως παρατηρώ και το όργανο καλό είναι να βρίσκεται σχετικά κάθετα γιατί βοηθά έτσι περισσότερο να κατεβάζουμε το σαγόνι μας πιο εύκολα!Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και κάποιο βίντεο κάποια στιγμή.
Υ.Γ Καλάμι hot and swing 1,5
Υ.Γ Καλάμι hot and swing 1,5
September 2nd, 2013, 06:02
Καλησπέρα!
Μία απόπειρα από ΡΕ (μέσης σε ψιλή ΡΕ ανεβαίνοντας χρωματικά.Αρχίζω και βγάζω άκρη σιγά σιγά απλώς Κίμωνα το θέμα μου είναι ότι δυσκολεύομαι να περάσω από ΝΤΟ φυσικό σε Ρε φυσικό.Και όταν λέω δυσκολεύομαι δεν εννοώ τα δάχτυλα αλλά στο ότι το όργανο ''βήχει'' όταν φτάνω στη Ρε.Ενώ,όπως στο βίντεο,όταν περνάω χρωματικά μου βγαίνει συνήθως!Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό?
Μία απόπειρα από ΡΕ (μέσης σε ψιλή ΡΕ ανεβαίνοντας χρωματικά.Αρχίζω και βγάζω άκρη σιγά σιγά απλώς Κίμωνα το θέμα μου είναι ότι δυσκολεύομαι να περάσω από ΝΤΟ φυσικό σε Ρε φυσικό.Και όταν λέω δυσκολεύομαι δεν εννοώ τα δάχτυλα αλλά στο ότι το όργανο ''βήχει'' όταν φτάνω στη Ρε.Ενώ,όπως στο βίντεο,όταν περνάω χρωματικά μου βγαίνει συνήθως!Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό?
Pages: 1 2