Κlarinogreek Forum
VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Printable Version

+- Κlarinogreek Forum (https://www.klarinogreek.com/forum2016)
+-- Forum: Clarinet stuff.. - Περί κλαρίνου (https://www.klarinogreek.com/forum2016/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Lesson help - Βοήθεια για μαθήματα (https://www.klarinogreek.com/forum2016/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# (/showthread.php?tid=215)

Pages: 1 2


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - tseligas - August 30th, 2013

Απορίες για αυτό το μάθημα εδώ!

link στο μάθημα εδώ.


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Greg - August 31st, 2013

Γεια σου Κίμωνα,μόλις παρακολούθησα το βίντεο!

Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!

Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Greg - August 31st, 2013

Επίσης παρατηρώ ότι οι ψηλές από την ψιλή ντο και πέρα μου βγαίνουν πιο σίγουρες εαν το επιστόμιο είναι λίγο πιο μέσα στο στόμα.Πως μπορεί να συσχετιστεί αυτό με το κατέβασμα του σαγονιού στο καλαμάκι?


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Greg - August 31st, 2013

Greg Wrote:Γεια σου Κίμωνα,μόλις παρακολούθησα το βίντεο!

Απορίες:
Αυτοί είναι οι επικρατέστεροι και πιο ''βολικοί'' δαχτυλισμοί?Γιατί νομίζω πως υπάρχουν και εναλλακτικοί!

Το κάτω χείλος,όσο ανεβαίνουμε,πρέπει να είναι πιο τεντωμένο ή πιο χαλαρό?Γιατί έχω μπερδευτεί λίγο πάνω σ αυτό!

Είναι κοντινή η λήψη κι έτσι μας βοηθάει να δούμε κάποια χαρκτηριστικά της μάσκας του παίχτη,στην προκειμένη περίπτωση του Αρκαδόπουλου!Κίμωνα,όταν ανεβαίνει στα hypertones (2:15) έχω την εντύπωση ότι τεντώνει ακόμη περισσότερο το κάτω χείλος!Ισχύει?


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - tseligas - August 31st, 2013

Γρηγόρη αυτοί που δείχνω είναι οι πιο ευκολοι δαχτυλισμοί για να παίξεις τις νότες στη σειρά...
Οι εναλλακτικοί θέλουν πολύ έλεγχο στο χείλος.

Αυτό που λες με το επιστόμιο πιο μέσα στο στόμα είναι νομίζω το ίδιο που λέω με το να κατεβάζεις το χείλος κάτω. Είνια πιο ευκολο να κατεβασεις μονο τα κατω χείλος καθώς παίζεις παρά να κουνήσεις όλο το κλαρίνο.!

To κάτω χείλος προς το χαλαρό με πίεση.


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - tseligas - August 31st, 2013

Greg Wrote:Είναι κοντινή η λήψη κι έτσι μας βοηθάει να δούμε κάποια χαρκτηριστικά της μάσκας του παίχτη,στην προκειμένη περίπτωση του Αρκαδόπουλου!Κίμωνα,όταν ανεβαίνει στα hypertones (2:15) έχω την εντύπωση ότι τεντώνει ακόμη περισσότερο το κάτω χείλος!Ισχύει?

Γρηγόρη,

Αν παρατηρήσεις το κάτω χείλος το χει γυρισμένο προς τα έξω... Και όντως φάνηκε σαν να το "μάγκωσε επάνω" αλλά κάτω δεν έχει σφίξει το χείλος. Το έχει γυρισμένο και έχει πολύ "μαξιλάρι"το οποίο το πιέζει μεν αλλά δεν μπορεί να το σφίξει όπως όταν λέμε για παράδειγμα "ο".


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Greg - August 31st, 2013

Ωραία οπότε συνοψίζοντας όταν θέλουμε να ανεβούμε μετά τη ψιλή ντο πρέπει:

-Να κατεβάσουμε ακόμη περισσότερο το σημείο πίεσης του κάτω χείλους κατεβάζοντας κι άλλο το σαγόνι μας

-η μάσκα μας παραμένει η ίδια,χαλαρώνουμε λίγο το κάτω χείλος αλλά η πίεση στο καλαμάκι παραμένει η ίδια

-Φυσάμε γρήγορα,όχι δυνατά,με καλή υποστήριξη αέρα

Αναμένω να συμπληρώσεις Κίμωνα!


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - tseligas - August 31st, 2013

Αυτές είναι οι γενικές οδηγίες!! Για φύσα και δες πως σου βγαίνουν!


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Greg - September 1st, 2013

Ακολουθώντας τα παραπάνω έφτασα μέχρι και τη Μι ύφεση!Ξεκίνησα από τη ρε (μέσηWink ανεβαίνοντας χρωματικά!Πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η καλή υποστήριξη του αέρα όπως παρατηρώ και το όργανο καλό είναι να βρίσκεται σχετικά κάθετα γιατί βοηθά έτσι περισσότερο να κατεβάζουμε το σαγόνι μας πιο εύκολα!Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και κάποιο βίντεο κάποια στιγμή.

Υ.Γ Καλάμι hot and swing 1,5


VT-007 Hypertones C# to F# - Υπερτονικές Ντο # σε Φα# - Greg - September 2nd, 2013

Καλησπέρα!

Μία απόπειρα από ΡΕ (μέσηςWink σε ψιλή ΡΕ ανεβαίνοντας χρωματικά.Αρχίζω και βγάζω άκρη σιγά σιγά απλώς Κίμωνα το θέμα μου είναι ότι δυσκολεύομαι να περάσω από ΝΤΟ φυσικό σε Ρε φυσικό.Και όταν λέω δυσκολεύομαι δεν εννοώ τα δάχτυλα αλλά στο ότι το όργανο ''βήχει'' όταν φτάνω στη Ρε.Ενώ,όπως στο βίντεο,όταν περνάω χρωματικά μου βγαίνει συνήθως!Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό?