Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
μεθοδοι κλαρινου.
#11
Εξαιρετικές ΑΣΚΗΣΕΙΣ  !  όλες τους μπορώ να  πω , με δυσκολεύουν  ποίο πολύ  από τα Τραγούδια !!!! Angry Angry Angry
Reply
#12
Οι ασκήσεις είναι το παν για να λυθούν τα δάχτυλα! Υπάρχουν βέβαια και τραγούδια συγκεκριμένα τα οποία μπορούν να χρησιμεύσουν ως ασκήσεις για να βελτιώσουμε κάτι συγκεκριμένο αλλά κατά κοινή ομολογία με τις ασκήσεις έχουμε γρηγορότερη εξέλιξη. Γι αυτό κιόλας το λόγο είναι συνετό να τις συμπεριλαμβάνουμε πάντα στο χρόνο που μελετάμε!
Reply
#13
πολλη δουλεια χρειαζεται η εναλλαγη απο λα μεσαιο σε ντο# στα πριμα .
εξαιρετικα δυσκολη αλλαγη που χρειαζεται πολυ χρονο για να την συνηθισει κανεις.
Reply
#14
Γεια σου Suntown!

Εννοείς το πέρασμα από το 2ο ΛΑ του κλαρίνου προς το 2ο Ντο#?
Reply
#15
ναι σκαρε . αυτο ειναι ισως το πιο δυσκολο περασμα στο κλαρινο
Reply
#16
Πρέπει να ανοίξει το τέταρτο με το τρίτο δάχτυλο του αριστερού χεριού σαν ψαλίδι για να επιτευχθεί.

Μπορείς να μελετήσεις τα αρπίσματα από Λα+ (Λα-Ντο#-Μι) καθώς και τις ασκήσεις που έχω δείξει σε άλλο βίντεο πάνω σε αυτά. Δούλεψε και αποτζιατούρες από Λα+ και θα δεις θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα!
Reply
#17
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΚΑΡΕ . ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΠΟ . ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΟΛ ΠΑΤΑΩ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΟΛΑ ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ .
Reply
#18
Σωστά suntown, αυτή η κίνηση πρέπει για όλους να γίνεται συνήθεια όταν πάμε να περάσουμε τη γέφυρα, είτε παίξουμε ΝΤΟ είτε ΝΤΟ#!
Reply
#19
οπως και το να ακουμπαμε το δαχτυλο στο 1ο ΝΤΟ . βοηθα πολυ στο να καθισουν τα δαχτυλα πιο ευκολα στο κλαρινο.
Reply
#20
Και αυτό πολύ σημαντικό. Εννοείς να ''ξεκουράζεται'' το τρίτο δάχτυλο στην τρύπα του Ντο όταν παίζουμε σολ, λα κτλ. Επίσης μας βοηθάει η κίνηση αυτή και στη χρήση της καμάρας.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)