April 22nd, 2013, 15:55
Τσέλιγκα τα ηπειρώτικα όπως είπατε και εσείς όντως αναπτύσσονται στην πεντατονική. Ωστόσο σε πολλά σημεία κάνουν περάσματα και από άλλες νότες, είναι φυσικό να χρησιμοποιείς αλλοιώσεις για να κάνεις διάφορα σημεία πιο πιασάρικα. ΓΙα παράδειγμα κομμάτια όπως το Δόντια πυκνά και το Σιδηροβέργινο κλουβί, στα μέρη του κλαρίνου-στις φωνές λιγότερο, χρησιμοπιούν πολλές αλλοιώσεις και θα δεις ότι δεν αντιστοιχούν 100 τις 100 στην πεντατονική, είναι η ευρηματικότητα του κάθε κομματιού που το παραλλάσει.
Επίσης το οργανικό κομάτι Φυσούνι(γυναικείος χορός Ηπείρου του οποίου η μελωδία είναι γεμάτη αλλοιώσεις!
Προσωπικά δεν κολάω πολύ σε αυτά μόνον εαν όπως στη δική σου περίπτωση παίζεις με μπάντα κια χρειάζεται να χτίσεις την αρμονία! Ελπίζω να βοήθησαIdea!
Επίσης το οργανικό κομάτι Φυσούνι(γυναικείος χορός Ηπείρου του οποίου η μελωδία είναι γεμάτη αλλοιώσεις!
Προσωπικά δεν κολάω πολύ σε αυτά μόνον εαν όπως στη δική σου περίπτωση παίζεις με μπάντα κια χρειάζεται να χτίσεις την αρμονία! Ελπίζω να βοήθησαIdea!
Έρρωσθε και ευδαιμονείτε!