Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pentatonic - Πεντατονική
#21
Πολύ σωστό αυτό που επισήμανες ότι σου ανοίγονται άλλοι δρόμοι έκφρασης, ακριβώς αυτό συμβαινει. Σε ένα απλό σημείο είναι εμφανές, στις τρίλιες. ΓΙα παράδειγμα μπορώ εύκολα να κάνω τρίλιες από το χαμηλό ΛΑ με το μεσαίο ΣΟΛ αλλά τι γίνεται όταν πρέπει να κάνω από το ΝΤΟ# με το ΣΙ; Και γενικοτερα στη μελωδική ανάπτυξη παρατηρείς ότι κινείσαι αλλιώς και η φρασεολογία αλλά και η πρόθεση σου. Εϊναι λογικό, η κίνηση των δαχτύλων επηρεάζει και τη μελωδία. Κλασσικό παράδειγμα νομίζω είναι σε sib κλαρίνο όταν παίζεις στη κλίμακα Μι και κινείσαι αρκετά γύρω από το ρετζίστρο, στην αρχή-και ακόμα λιγάκι είναι η αλήθεια, μου φαινόταν απίστευτα εκνευριστική η χρήση κλειδιών όπως σολ#,λα, λα#,(μεσαίαWinkκαι σι στο πάνω ρετζίστρο. Είναι και ο αριστερός αντίχειρας που πρέπει να εξασκηθεί πολύ.
Πάντως για τις 12 τονικότητες πρέπει να διανύσω δρόμο ακόμη!
Έρρωσθε και ευδαιμονείτε!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)