Δεν βοηθάει σε τίποτα αυτό. Αντιθέτως σε κάνει πιο αργό και χάνεις στο συγχρονισμό σου!
Πρέπει τα δάχτυλά σου να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο όργανο. Οι παραδοσιακοί μουσικοί που δεν πήγαν ποτέ σε δάσκαλο δεν μάθαν όλοι το "σωστό τρόπο" και έστω και αν είναι καταξιωμένοι πλέον καλλιτεχνες κάνουν "τεχνικά όχι και το καλύτερο".
Για να δεις σωστή τεχνική σε στήσιμο σώματος και δάχτυλα παρατήρησε κυρίως τους κλασσικούς παίχτες. (Εννοώ κλασσικής ορχήστρας.)
Βέβαια κοιτα και τον Πετρολούκα ο οποίος έχει πάει απόσο γνωρίζω και σε σχολείο μουσικής στη ΝΥ
και θα δεις ότι τα δάχτυλα του είναι πολυβόλο και κουνιούνται ελάχιστα.
Οπότε ως κατακλείδα-> Οπωσδηποτε μαθε με τα δάχτυλα πολύ κοντα στις τρύπες και τα κλειδιά. για κανένα λόγο δε χρειαζεται να βγάζουν μάτι.
Σε ελάχιστες περιπτώσεις (όταν πχ γλιστράς μια νότα μπορεί να κουνηθεί πολύ)
Πρέπει τα δάχτυλά σου να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο όργανο. Οι παραδοσιακοί μουσικοί που δεν πήγαν ποτέ σε δάσκαλο δεν μάθαν όλοι το "σωστό τρόπο" και έστω και αν είναι καταξιωμένοι πλέον καλλιτεχνες κάνουν "τεχνικά όχι και το καλύτερο".
Για να δεις σωστή τεχνική σε στήσιμο σώματος και δάχτυλα παρατήρησε κυρίως τους κλασσικούς παίχτες. (Εννοώ κλασσικής ορχήστρας.)
Βέβαια κοιτα και τον Πετρολούκα ο οποίος έχει πάει απόσο γνωρίζω και σε σχολείο μουσικής στη ΝΥ
και θα δεις ότι τα δάχτυλα του είναι πολυβόλο και κουνιούνται ελάχιστα.
Οπότε ως κατακλείδα-> Οπωσδηποτε μαθε με τα δάχτυλα πολύ κοντα στις τρύπες και τα κλειδιά. για κανένα λόγο δε χρειαζεται να βγάζουν μάτι.
Σε ελάχιστες περιπτώσεις (όταν πχ γλιστράς μια νότα μπορεί να κουνηθεί πολύ)
tseligas
administrator
www.Klarinogreek.com
www.BouzoukiGreek.com
www.ViolinGreek.com
www.GuitarGreek.com
administrator
www.Klarinogreek.com
www.BouzoukiGreek.com
www.ViolinGreek.com
www.GuitarGreek.com