Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Beginner Course Questions
ποσο καιρο σου πηρε να τις μαθεις?το βλεπω τα λεει πολυ ωραια και απλα στα βιντεο.το ονομα σου πιο ειναι?
Τόνια! Είναι κ άλλη μια κοπέλα στο φόρουμ αλλά έχω καιρό να τη δω. Τη λένε Εύα από Αμερική.

Τσέλιγκα τι έχεις να πεις για τα δημογραφικά του σαιτ? Φαίνεται ότι έχουμε ισαριριθμα μέλη άνδρες γυναικες...

Θα μάθεις πολύ γρήγορα. Όταν κολλάς κάπου ρώτα στο φόρουμ κ θα ξεκολλήσεις. Ο τσέλιγκας κ o chitown ξέρουν πολλά πράγματα.
Εγώ είχα κάνει και μερικά ιδιαίτερα με το τσέλιγκα μέσω skype στην αρχή μέχρι να πατήσω στα πόδια μου. (στα δάχτυλα δηλαδή λολWink Τώρα ακολουθώ τα βίντεο και είναι μια χαρά!!

Να παραγγείλεις τραγούδια που σαρέσουν κιόλας γιατί έτσι έχεις και κίνητρο... Ποιός κάνει ασκήσεις τώρα..... (μη φωνάζεις δάσκαλε λολολ!!!)RepeatRepeat
χαχα.. Είναι αλήθεια ότι δεν περίμενα τόσες γυναίκες να ενδιαφέρονται! Είναι τουλάχιστον 5 οι τακτικές επισκέπτριες...

Βλαχοπούλα !!! Τις ασκήσεις για 30 λεπτά καθε μερα όπως είπαμε!! ¨-)))) χαχαMusic
listen everybody , before you can learn the song you have to play the scale up and down (the scale that the song is in the lesson )i know that doing scales is boring but it has to be done ,but we know that if a teacher just showed scales and no songs you cannot keep a student ,.
do the scale a few times(a couple of weeks ) till youre fingers break in and then tackle the song .it will make it so much easier .
tseligas , add to this my first teacher used to tell me do the scales (dromi) and the songs will come .
Παντός είναι και αρκετοί επαγγελματίες που δεν ξέρουν τις νότες καθόλου απλα το έχουν.chitow και tseliga τα δικά σας ονοματα ποια είναι;
Ο chitown έχει δίκιο κ θα εξηγώ και την κλίμακα από δω και πέρα σε κάθε βίντεο. Εμένα με λένε Κίμων Ελενη.
eleni, o giannis o basilopoulos, played by ear , auta einai tou theou ta xarismata , me and alot of other people were not blessed with that ,so we have to do it the hard way , anyways alot of people different things come natural to them , o giannis oa basilopoulos and a few others were lucky , o petro loukas ,took lessons with him you would show him once and he got it . and he did it better than the teacher . my name is ted
.Τι τυχεροι ανθρωποι.Εχω εναν αλλο γνωστο κλαρινιστα που δεν ξερει τις νοτες και μου ειπε οτι αν μου δειξει 2-3 πραγματα θα με βοηθησει να ξεκινησω και ας μην ξερω τις νοτες.βεβαια εγω θα τις μαθω γιατι αλλιως μου φενεται πιο δυσκολο.χαχα
elen h klimaka tis mousikis einai gia ola to organa einai to idio , me to klarino na mathies olo klisto MI ,anaba mia foni FA , mia akoma sol,mia akoma LA.mia akoma SI mia akoma DO , mia akoma RE, mia akoma MI, (in the low register)
na mathies na les mi fa sol la si do re mi ,,ego ta hxa gramenna se xarti kai epaza epano kato
gia na kanies kali arxi prepi na bries atomo na sou dixi pou einai h notes (auto hnai aparetito) giati ama stabomathis katsai na xemathies meta
tseligas , try to find software or ? that will flash mi on the screen for 4 seconds , then go fa etc . i think it is a little bit difficult ,but we want the members to get started the correct way . my first lesson was kathares fones mi fa sol la si do re fa#sol la
then after a colple of weeks we went to chromatic just as you have them listed on the video web site , it is a lot easier to have the teacher next to you , i remeber hearing people saying ,i learned in 3 months , or i was playing in a band after 5 or six lessons ,that is all a bunch of BS dont get intimidated stick to it and if the passion is there it will come ,also you might reach a certain level and you cannot break out to the next level,, dont give up keep going , keep chipping away and the wall will fall

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  General Video Lesson questions tseligas 28 46,928 November 7th, 2015, 14:10
Last Post: kosdan
  Scales questions tseligas 1 4,913 November 19th, 2013, 21:10
Last Post: chitowngreek