September 1st, 2014, 21:39
September 9th, 2014, 00:29
Καλημερα Tseligkas,
Πραγματι πολυ ωραιο Ηπειρωτικο και χορος.
Αριστη και απολυτα πιστη ομως και η παρουσιαση και εξηγησεις.
Ενα μεγαλο μπραβο και ευχαριστω.
Γ.Γκουμας
Πραγματι πολυ ωραιο Ηπειρωτικο και χορος.
Αριστη και απολυτα πιστη ομως και η παρουσιαση και εξηγησεις.
Ενα μεγαλο μπραβο και ευχαριστω.
Γ.Γκουμας
September 9th, 2014, 07:09
Χαιρόμαστε που σ'αρέσει!!! ΈΡχεται και το Β' μέρος σύντομα!
September 9th, 2014, 11:23
ggoumas Wrote:Καλημερα Tseligkas,
Πραγματι πολυ ωραιο Ηπειρωτικο και χορος.
Αριστη και απολυτα πιστη ομως και η παρουσιαση και εξηγησεις.
Ενα μεγαλο μπραβο και ευχαριστω.
Γ.Γκουμας
Να είσαι καλά φίλε μου!!Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!
September 12th, 2014, 11:18
Σήμερα γράφτηκε και το Β' μέρος της Παπαδιάς και μέσα στις επόμενες μέρες θα αναρτηθεί στο σάιτ!
September 15th, 2014, 11:56
skaros Wrote:Σήμερα γράφτηκε και το Β' μέρος της Παπαδιάς και μέσα στις επόμενες μέρες θα αναρτηθεί στο σάιτ!
Θερμο ευχαριστω.
Σωστα το ερμηνευω οτι η παπαδια παιζεται σε 3/4?
Θα βοηθουσε τους αρχαριους και τη μεταγραφη σε νοτες(εγω ετσι μαθαινω τα κοματια, δεν εχω καλη μουσικη μνημη αν δινοταν στο μελλον λιγο παραπανω στοιχεια για το ρυθμο ειδικα στα πρωτα μετρα. Αυτο βεβαια δεν μειωνει σε τιποτε τη γνωμη μου οτι δειχνετε τα κοματια με πολυ αναλυτικο και καθαρο τροπο.
Φιλικα,
Καλο βραδυ
Γ. Γκουμας
September 16th, 2014, 08:04
Καλησπέρα!Η παπαδιά είναι πεντάσημος σκοπός,5/8 δηλαδή.Απλά στο τέλος κάνει γύρισμα σε 3/4 τσάμικο όπου αυτοσχεδιάζει το κλαρίνο αλλά και ο χορευτής.Όταν αναφέρεσαι σε νότες εννοείς παρτιτούρα ή ονομαστικά την κάθε νότα;
September 16th, 2014, 13:09
skaros Wrote:Καλησπέρα!Η παπαδιά είναι πεντάσημος σκοπός,5/8 δηλαδή.Απλά στο τέλος κάνει γύρισμα σε 3/4 τσάμικο όπου αυτοσχεδιάζει το κλαρίνο αλλά και ο χορευτής.Όταν αναφέρεσαι σε νότες εννοείς παρτιτούρα ή ονομαστικά την κάθε νότα;
Καλησπερα Σκαρος,
Ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση οπως παντα.
Αρα λοιπον το πρωτο μετρο ειναι, ΣΟΛ 1/4 ΛΑ 1/8 και ΣΙ 1/4 ή ειναι πιο περιπλοκο?
Θα με βοηθουσε πολυ αν σε απαντηση μου ανεφερες τις αξιες απο τις νοτες στα δυο πρωτα μετρα.
Αυτο που ελεγα στο προηγουμενο μηνυμα ειναι οτι εγω κανω την μεταγραφη σε παρτιτουρα (κατα προσεγγιση σε οτι αφορα το ρυθμο με βαση τις νοτες που πολυ αναλυτικα και ονομαστικα δινεις (δεν θα χρειαζονταν παραπανω κατα τη γνωμη μου.
Βεβαια αν υπηρχε η παρτιτουρα οπως παιζεται το κοματι στην αρχη απο σενα θα ηταν για μενα το ιδανικο.
Επισης περα απο το ρυθμο η δυσκολια που αντιμετωπιζω (ελπιζω μονο τωρα στην αρχη ειναι να ξεχωρισω απο τις νοτες που αναφερεις αυτες που ειναι δευτερευουσες (αν υπαρχει σαν ορος, τα στολιδια ας πουμε απο τις βασικες. Η δυσκολια μου αυτη ειναι μεγαλυτερη στην Παπαδια απο οτι στο Σκαρο τον οποιο εβγαλα (στοιχειδως αλλα αρκετα πιστα σχετικα πιο ευκολα. Υποθετω οτι αυτο οφειλεται στο οτι η παπαδια ειναι πιο ρυθμικο/χορευτικο. Και φυσικα στις προσωπικες μου δυσκολιες.
Αλλα να μην σε ζαλιζω παραπανω.
Ευχαριστω και παλι για ολα.
Γιωργος Γκουμας
September 17th, 2014, 11:18
Καλησπέρα Γιώργο!
Καταρχάς θέλω να κάνω μία διόρθωση,το μέτρο είναι πενταμερές 5/4 και όχι 5/8 όπως είχα γράψει παραπάνω και ζητώ συγνώμη.Λοιπόν, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του μέτρου είναι ότι έχει πάντοτε παύση στην τελευταία 5η κίνηση.
Προσπάθησα να φτιάξω μία άποψη σε παρτιτούρα από τα δύο πρώτα μέτρα όπως μου ζήτησες στην εικόνα παρακάτω.Προσωπικά δουλεύω περισσότερο με το αυτί,κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για εμάς τους παραδοσιακούς παίχτες.Όμως θα κοιτάξω τι μπορώ να κάνω όσων αφορά τις παρτιτούρες.
Θα ήθελα να μου πεις λίγο τι ακριβώς σε δυσκολεύει στα στολίδια.Δεν είναι αρκετά κατανοητά εννοείς ή σε δυσκολεύουν στο να βγουν πάνω στο όργανο?
Και φυσικά δε με ζαλίζεις,για αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχει το φόρουμ,για να μπορούμε να λύνουμε όποιες απορίες υπάρχουν φίλε μου
Καταρχάς θέλω να κάνω μία διόρθωση,το μέτρο είναι πενταμερές 5/4 και όχι 5/8 όπως είχα γράψει παραπάνω και ζητώ συγνώμη.Λοιπόν, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του μέτρου είναι ότι έχει πάντοτε παύση στην τελευταία 5η κίνηση.
Προσπάθησα να φτιάξω μία άποψη σε παρτιτούρα από τα δύο πρώτα μέτρα όπως μου ζήτησες στην εικόνα παρακάτω.Προσωπικά δουλεύω περισσότερο με το αυτί,κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για εμάς τους παραδοσιακούς παίχτες.Όμως θα κοιτάξω τι μπορώ να κάνω όσων αφορά τις παρτιτούρες.
Θα ήθελα να μου πεις λίγο τι ακριβώς σε δυσκολεύει στα στολίδια.Δεν είναι αρκετά κατανοητά εννοείς ή σε δυσκολεύουν στο να βγουν πάνω στο όργανο?
Και φυσικά δε με ζαλίζεις,για αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχει το φόρουμ,για να μπορούμε να λύνουμε όποιες απορίες υπάρχουν φίλε μου
September 17th, 2014, 13:02
Ευχαριστω πολυ Σκαρος.
Το συνημμενο με βοηθησε πολυ να αντιληφθω το ρυθμο στο γραψιμο.
Με παρηγορει το γεγονος οτι δεν ειναι τοσο απλο.
Δεν εχει ιδιαιτερη σημασια πλεον αυτο που ελεγα για κυριες και δευτερευουσες νοτες/στολιδια.
Απλα, για την ιστορια, εγω θεωρουσα για παραδειγμα οτι στο δευτερο μετρο οι βασικες νοτες ειναι η 1, 5, 9 και 12 και οτι οι προηγουμενες τους ηταν αυτο που νομιζω λεγεται στην κλασσικη μουσικη groupeto και προσπαθουσα να βγαλω το ρυθμο αλλα δεν εβγαινε.
Τωρα ειναι καθαρο και θα δουλεψει φυσικα και το αυτι γιατι ορυθμος σαν ακουσμα ειναι χαραγμενος.
Θελω να σου δωσω συγχαρητηρια για την πιστοτητα που αποδιδεις και εξηγεις τα κοματια με το αυτι.
Αυτο ειναι θειο χαρισμα.
Τα συγχατηρηρια πανε βεβαια και στο συνολο της δουλειας και της προσπαθειας που κανετε μεσα απο το σαιτ.
Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια.
Καλο βραδυ,
Γιωργος
Το συνημμενο με βοηθησε πολυ να αντιληφθω το ρυθμο στο γραψιμο.
Με παρηγορει το γεγονος οτι δεν ειναι τοσο απλο.
Δεν εχει ιδιαιτερη σημασια πλεον αυτο που ελεγα για κυριες και δευτερευουσες νοτες/στολιδια.
Απλα, για την ιστορια, εγω θεωρουσα για παραδειγμα οτι στο δευτερο μετρο οι βασικες νοτες ειναι η 1, 5, 9 και 12 και οτι οι προηγουμενες τους ηταν αυτο που νομιζω λεγεται στην κλασσικη μουσικη groupeto και προσπαθουσα να βγαλω το ρυθμο αλλα δεν εβγαινε.
Τωρα ειναι καθαρο και θα δουλεψει φυσικα και το αυτι γιατι ορυθμος σαν ακουσμα ειναι χαραγμενος.
Θελω να σου δωσω συγχαρητηρια για την πιστοτητα που αποδιδεις και εξηγεις τα κοματια με το αυτι.
Αυτο ειναι θειο χαρισμα.
Τα συγχατηρηρια πανε βεβαια και στο συνολο της δουλειας και της προσπαθειας που κανετε μεσα απο το σαιτ.
Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια.
Καλο βραδυ,
Γιωργος