Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αγορά Κλαρίνου!
#11
Ναι σωστά, το έχω δει το συγκεκριμένο στο ebay υπάρχει πάνω από 2 χρόνια η αγγελία! Το συγκεκριμένο όργανο είναι τονικότητας Eb (ΜΙ ύφεση)
Reply
#12
Καλώς σας βρήκα!
Είμαι αρχάριος τελείως. Έχω όμως μουσικά ακούσματα παραδοσιακά ηπειρώτικα από μικρός. Σκέφτομαι να ξεκινήσω μαθήματα κλαρίνου και ψάχνω το θέμα της αγοράς οργάνου. Θέλω το μικρότερο δυνατό κόστος για αρχή, κρατώντας όσο γίνεται ισορροπία μεταξύ κόστους και ποιότητας.
Είδα το HERMES DC-300
https://www.nakas.gr/prd/hermes-dcl-300-...-germaniko
γύρω στα 240 ευρώ, που δίνουν κάποια επώνυμα ελληνικά καταστήματα. Πιστεύεται ότι θα μπορούσε να με καλύψει για αρχή; Είναι πιο ποιοτικό από τα φθηνά πλαστικά που κυκλοφορούν στο ebay (δεδομένου ότι και αυτό είναι πλαστικό από ABS);
Τι παραπάνω έχει από αυτό :
https://www.musicpower.gr/el/proionta/mo...02087.html
που είναι και KINGS και είναι και από εβονίτη;

Ευχαριστώ
Γιώργος
Reply
#13
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα,

Η κοπέλα μου παίζει κλαρίνο στη δημοτική φιλαρμονική της περιοχής μας, ωστόσο εδώ και καιρό ψάχνεται για κάτι καλύτερο από το όργανο που τους προμηθεύουν εκεί.
Θέλω να της κάνω δώρο ένα καλό κλαρίνο αλλά δυστυχώς είμαι άσχετος από μουσική.

Μου έχει αναφέρει σε διάφορες περιόδους για τα Buffet Crampon. Κοιτώντας λίγο τα μοντέλα που βγάζει και αφιερώνοντας λίγο χρόνο, έχω "καταλήξει" στα εξής:
  • PRODIGE
  • E12-F
  • E13
Καταλαβάινω τις βασικές τους διαφορές (ξύλινο vs πλαστικό) αλλά δεν μπορώ δυστυχώς να κατανοήσω ποιό από τα 3 θα της είναι το καλύτερο.
Εδώ λοιπόν χρειάζομαι λίγο τη βοήθεια σας.
Το χρησιμοποιεί 2-3 φορές την εβδομάδα στις πρόβες της φιλαρμονικής και μετά, σε όποια εκδήλωση συμμετέχουν (παρελάσεις κτλ.).
Μπορώ να διαθέσω μέχρι και 1500€ περίπου, όσο δηλαδή και το κόστος ενός καινούριου E13 στην ελληνική αγορά.


Θα εκτιμούσα τη γνώμη σας!
Reply
#14
Γεια σου και καλωσήρθες,